only Saeid Marouf

only Saeid Marouf

My first and last LOVE
only Saeid Marouf

only Saeid Marouf

My first and last LOVE

always love...SAEID MAROUF pics






نظرات 8 + ارسال نظر

خدانکنه گلـــم ... بهت پی ام دادم ... ن عزیزم این چ حرفیه من باعث زحمت شدم .... بازم شرمندهــــــــــ ....
♥♥♥♥

فدات بشم

جانـــــ دلـــ♥ــــ برو داخل مرور گر گوشیت لینکمو سرچ کن ... بعد ی گزینه برات میاد ک از طریق چ برنامه ای میخای بازش کنی ... شما بزن روی تلگرام اون وقت میتونید پیج تلگرامم بیای ... ببخشید باعث زحمت شدماااااااااا :قلب::عاشق::چشمک:

قربونت یرم عزیزدلم.من لینکتو چند بار سرچ کردم اومد ولی وقتی میرفت توی تلگرام یه پیام میومد که کاربری با این نام کاربری وجود نداره عزیزم.شاید لینکتو اشتباه دادی مهتاب جان.حالا اینم لینک تلگراممه . telegram.me/Saeidmaroof4 اگه منو پیدا کردی یه پیم بده تا من برات بفرستمش عزیزم.ببخشید اگه یکم دیرشد عزیزدلم .

خیلی خیلی خیلی ممنونم ازت عزیز دلم ... جان دلــــ♥ــــــــ :قلب:

فدات شم عزیز دلم .مهتاب جان چه جوری توی تلگرام از طریق لینک پیدات کنم ؟

عزیزم این لینک تلگرامم هست ...
telegram.me/mahtab_m_4

چشم عزیزم

خیلی خیلیلطف کردی عزیز دلم .... چشم نمیگم ... فقط ی سوال این pixiz رو از بازار خاستم دان کنم ولی هرچی سرچ کردم چیزی پیدا نکرد ... تو اپ استور گوگلم نبود ... ی خواهشی ازت دارم ... منم لینک تلگراممو بهت بدم برام میففرسی خیلی خیلی خیلی لطف میکنی .... بازم تشکر

خواهش میکنم عزیز دلم توی فروشگاه PLAY هست

اها ... خیلی ممنون عزیزم ... اون وقت اسم ادیتور عکست چیه ؟؟؟ ماله ios هست یا اندروید ... خیلی ممنون ... موفق باشی :چشمک:

خواهش میکنم گلم.برای کامپیوتر fotor.برای اندروید و کامپیوتر pixiz.فقط یه خواهشی دارم ازت عزیزم به کسی نگو اون pixiz رو ممنون فدات شم

سلام عزیزم .. وب قشنگی داری ...
ی سوال داشتم ادیتور فیلیمت اسمش چیه ؟؟؟

سلام عزیزم ممنون .من با movie maker ویدیو هامو ادیت میکنم

آوا پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 22:43

سلام عزیزم واقعا وبلاگ قشنگی داری و ویدیو های خیلی خوشملی داری

سلام عزیزدلم .ممنونم گلم نظر لطفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد